Ambassadörer

En ambassadör är en person som brinner för att informera och träffa nya människor och som vill sprida de frågor som vi som förening engagerar oss i, och som vill hjälpa till att föra ut vårt budskap.

Bild på medlemspunkten

Frida Vijaya Hjelte har uppdag som medlemsambassadör på Konsumentföreningen Stockholm.

Att vara ambassadör hos oss innebär att du på uppdrag från föreningen kommer att finnas med på olika event som till exempel vår medlemsdag på Skansen, olika medlemsdagar och event i Coops butiker. Det kan även vara på andra platser i Storstockholm och Södertälje där föreningen medverkar.

Timersättning

Ett uppdrag omfattar vanligtvis fyra timmar och antalet uppdrag varierar under året samt för de olika ambassadörstyperna. Du får timersättning för varje uppdrag.

Utbildning

För att bli ambassadör hos oss krävs att du går en kostnadsfri utbildning som vi tillhandahåller. En del av utbildningen är inriktad på själva uppdraget och innehåller grundläggande information om föreningen och vår koppling till Coop, framförandeteknik och praktiska kunskaper. Den andra delen ger dig djupare ämneskunskaper om ambassadörskapet och medlemsskapet samt medlemsprogrammet.

Uppdragen handlar om att sprida information och kunskap. Det omfattar inte försäljning av produkter.

Vi erbjuder dig

• kostnadsfri utbildning (ersättning utgår ej för utbildningen)
  • ersättning för din tid när du genomför ett event
  • utbyta erfarenheter med likasinnade och träffa nya vänner
  • vara med och sprida kunskap.

Vi söker dig som är

• driven och utåtriktad
  • över 18 år
  • medlem i Konsumentföreningen Stockholm
  • har ett brinnande intresse för att inspirera och informera.

Medlemsambassadör

Som medlemsambassadör kommer du att få utbildning om Coop MedMeras medlemsprogram. Du kommer att lära dig hur poängsystemet fungerar och vilka förmåner och rabatter våra medlemmar kan ta del av, vilka olika partner som Coop samarbetar med samt skillnaden mellan de olika MedMera-korten som finns.

Inga förkunskaper krävs men vi ser gärna att du är intresserad av hushållsekonomi och kan se fördelarna med ett medlemskap i Coop och Konsumentföreningen Stockholm. Vi ser även att du är utåtriktad och social då det är en förutsättning för att komma i kontakt med andra och informera om ämnet.

till anmälan >>

Frågor?

Rosie Karlsson 08-714 39 53
rosie.k@konsumentforeningenstockholm.se

100 KR

Bli medlem för 100 kronor. Ansök redan idag.